ERP Software


Sumatra rapportage software


Sumatra rapportages tonen in één oogopslag wat uw aandacht behoeft. Vragen worden altijd binnen hetzelfde scherm beantwoord, omdat ook de toelichtende cijfers worden getoond.

Waar standaardrapporten en Excel aan de oppervlakte blijven, gaat u met Sumatra juist de diepte in. Sumatra gebruikers beschikken over complete en up-to-date informatie; niets wordt aan het toeval overgelaten. Doordat medewerkers goed geïnformeerd zijn, kunnen zij sneller en beter beslissen en hun werkzaamheden daardoor beter uitvoeren. Sumatra Operational Intelligence is dan ook geschikt voor alle functies binnen uw organisatie.

De noodzaak van operationele rapportages

Veel bedrijven en organisaties onderschatten de noodzaak van goede operationele rapportages. Vaak wordt nog gebruik gemaakt van traditionele Excel rapporten en de bekende ‘lijstjes’. Deze worden ook nog eens periodiek achteraf verspreid. Informatie is dus altijd verouderd en meestal ontbreekt de noodzakelijke toelichting.

Wat doen medewerkers als belangrijke informatie ontbreekt?

  • Bellen met de administratie?
  • Aanvullende rapporten raadplegen?
  • Het opzoeken in Exact?
  • Of gaan ze gokken dat het klopt?

Complete informatie

Met Sumatra beschikken alle medewerkers over complete informatie. Iedereen is dus altijd volledig geïnformeerd, wat resulteert in een betere dagelijkse bedrijfsvoering.

Sumatra logo

De voordelen van Sumatra Operational Intelligence

  • De voordelen van Sumatra Operational Intelligence
  • Complete informatie incl. toelichting
  • Realtime en overal beschikbaar
  • Informatie delen binnen én buiten uw organisatie
  • Iedereen is altijd op de hoogte

Geschikt voor Exact

Sumatra is uitermate geschikt om te koppelen met Exact Globe en Exact Synergy. De Exact database is al volledig in kaart gebracht, wat het maken van rapporten sterk vereenvoudigt en versnelt.

Bekijk de demo

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk dan de online demo.


Lees meer Of bestel direct

Documentscanning van Elvy


Elvy herkent, leest en verwerkt documenten en facturen.”


Eenvoudig facturen digitaliseren met Elvy DS

Groeit de hoeveelheid papieren documenten bij u op kantoor u ook boven het hoofd? Er is een slimme oplossing: digitaliseren. Bijvoorbeeld de gehele facturenstroom in uw organisatie. Met Elvy beschikt uw afdeling administratie over een programma om effectief af te rekenen met het tijdrovende verwerken van facturen. Even scannen en Elvy Document Scanning (DS) doet de rest. Gebruiksvriendelijker kan het niet. En efficiënter ook niet. Alle facturen zijn voortaan overzichtelijk terug te vinden in uw administratie.

Wat doet Elvy DS precies?

  • Facturen die binnenkomen, hoeft u alleen maar even te scannen. Het enige wat u nodig heeft is een scanner.
  • Elvy DS leest vervolgens automatisch de gescande digitale factuur.
  • Verhoog de productiviteit met unified communications: Aanwezigheid, Chat
  • Elvy DS herkent de factuurgegevens en zoekt in uw administratie naar de bijbehorende leverancier.
  • Vervolgens presenteert Elvy DS u het boekingsvoorstel. Liever een ander boeking? Aanpassen kan heel eenvoudig.
  • En daarna verwerkt Elvy DS de boeking en de factuur in uw administratie.

Maar dat is nog niet alles!

Elvy DS is ontwikkeld om uw inkoopfacturen eenvoudiger te kunnen verwerken. Maar u kunt ook gemakkelijk andere documenten digitaliseren met Elvy DS. Verkoopfacturen bijvoorbeeld. Of werk- en pakbonnen. Personeelscontracten. Offertes. Opdrachtbevestigingen. Correspondentie. Groot voordeel van het pakket is dat u in één moeite door de leveranciersgegevens kunt bijwerken. Bovendien is Elvy DS zelflerend. Naarmate u het programma langer in gebruik heeft, zal Elvy DS binnenkomende documenten steeds correcter gaan verwerken. Daarnaast is Elvy DS inzetbaar voor het verwerken van documenten in Synergy en het automatisch starten van werkstromen.

Elvy logo

Zoveel voordelen in één pakket?

• Fouten bij het lezen en inboeken van facturen zijn verleden tijd.
• U heeft alle facturen overzichtelijk bijeen in uw administratie, zowel gesorteerd op boeking als op leverancier/crediteuren-kaart.
• Zoeken in orders is er niet meer bij: u bent geen facturen meer kwijt en u vindt alle gegevens snel terug. Doordat de documenten weer naar leesbare tekst worden omgezet en deze gegevens worden meegestuurd, zijn alle gescande documenten eenvoudig te doorzoeken.
• U heeft de zekerheid dat de gegevens correct zijn verwerkt.
• Investeren in extra randapparatuur is niet nodig: Elvy DS werkt met alle scanners.
• Ook facturen die al digitaal binnenkomen, via de mail, kunt u eenvoudig met Elvy DS verwerken.
• Inboeken van facturen vraagt niet langer meer kostbare tijd: het proces gaat veel sneller.


Lees meer Of bestel direct

Documentenstroom van Autodoc


Autodoc grijpt in waar het gaat om inkomende of uitgaande documenten

Vaak wordt een inkomend document of uitgaand document pas verwerkt na een aantal handmatige handelingen. Denk aan het scannen en opslaan van een getekende offerte die retour komt, of het printen van gevaren-labels bij het afdrukken van een pakbon, het handmatig toevoegen van handleidingen bij een orderbevestiging. Door het gebruik van Autodoc blijven die handmatige handelingen achterwege of worden ze tot een minimum beperkt. Daarnaast wordt uw communicatie een stuk eenduidiger en makkelijker aan te sturen.

Een kleine greep uit de mogelijke oplossingen:

• Documenten automatisch toevoegen aan printopdracht
• Documenten automatisch toevoegen aan e-mailopdracht
• Documenten scannen en verwerken met behulp van barcodes

Autodoc logo

• Automatisch e-mailen van documenten
• Automatisch printen van documenten
• Automatisch splitsen van printopdrachten
• Printen van labels
• SMS messaging
• Faxen
• Archiveren


Bestel direct