ERP (Enterprise Resource Planning) wordt binnen organisaties ingezet ter ondersteuning van alle processen binnen het bedrijf.
Een ERP-programma bestaat meestal uit kleine deelprogramma’s die allemaal een specifieke taak ondersteunen. Wij zorgen dat u de juiste keuzes maakt en deze efficient inzet.
Sumatra rapportage software
Sumatra rapportages tonen in één oogopslag wat uw aandacht behoeft. Vragen worden altijd binnen hetzelfde scherm beantwoord, omdat ook de toelichtende cijfers worden getoond.
Waar standaardrapporten en Excel aan de oppervlakte blijven, gaat u met Sumatra juist de diepte in. Sumatra gebruikers beschikken over complete en up-to-date informatie; niets wordt aan het toeval overgelaten. Doordat medewerkers goed geïnformeerd zijn, kunnen zij sneller en beter beslissen en hun werkzaamheden daardoor beter uitvoeren. Sumatra Operational Intelligence is dan ook geschikt voor alle functies binnen uw organisatie.
De noodzaak van operationele rapportages
Veel bedrijven en organisaties onderschatten de noodzaak van goede operationele rapportages. Vaak wordt nog gebruik gemaakt van traditionele Excel rapporten en de bekende ‘lijstjes’. Deze worden ook nog eens periodiek achteraf verspreid. Informatie is dus altijd verouderd en meestal ontbreekt de noodzakelijke toelichting.
Wat doen medewerkers als belangrijke informatie ontbreekt?
- Bellen met de administratie?
- Aanvullende rapporten raadplegen?
- Het opzoeken in Exact?
- Of gaan ze gokken dat het klopt?
Complete informatie
Met Sumatra beschikken alle medewerkers over complete informatie. Iedereen is dus altijd volledig geïnformeerd, wat resulteert in een betere dagelijkse bedrijfsvoering.
De voordelen van Sumatra Operational Intelligence
Complete informatie incl. toelichting
Realtime en overal beschikbaar
Informatie delen binnen én buiten uw organisatie
Iedereen is altijd op de hoogte
Geschikt voor Exact
Sumatra is uitermate geschikt om te koppelen met Exact Globe en Exact Synergy. De Exact database is al volledig in kaart gebracht, wat het maken van rapporten sterk vereenvoudigt en versnelt.
Bekijk de demo
Benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk dan de online demo.
Eenvoudig facturen digitaliseren met Elvy DS
Veel bedrijven verwerken hun facturen nog handmatig terwijl dat eenvoudig geautomatiseerd en gedigitaliseerd kan worden. Facturen kunnen verspreid binnenkomen in verschillende vormen. De ene op papier, velen digitaal als PDF en anderen weer digitaal, maar als e-factuur (UBL/XML).
Boeken (matchen), archiveren, fiatteren en uiteindelijk betaalbaar stellen in uw financieel pakket of ERP- systeem wordt daarmee niet makkelijker.
Hoe houdt u inzicht en controle over het gehele proces en hoe kan dit proces efficiënter worden ingericht en uitgevoerd? Het antwoord is simpel: Elvy Factuurverwerking!
Hoe werkt factuurverwerking met Elvy?
Facturen worden automatisch vanuit uw mailbox opgepakt en fysieke documenten kunt u inscannen. Vervolgens wordt met de zelflerende herkenningstechnologie van Elvy alle facturen automatisch herkend.
Op basis van de herkende gegevens uit uw financieel pakket doet Elvy een boekingsvoorstel, waar na goedkeuring de boeking wordt aangemaakt in uw financieel pakket of ERP-systeem.
De factuur wordt gearchiveerd en de boeking geblokkeerd voor betaling. Nadat de factuur volledig is goedgekeurd wordt de blokkering automatisch opgeheven en vrijgegeven voor betaling. Het betaalproces wordt verder vanuit het financieel pakket vormgegeven.
Voordelen van Elvy Factuurverwerking
Fouten zijn verleden tijd
U heeft volledig inzicht in uw financiële administratie;
U bent nooit meer facturen kwijt
Gegevens zijn altijd correct
U bespaart veel tijd
Wat kan Elvy nog meer voor u betekenen?
- Elvy Declaratieverwerking
- Elvy Inkoopmanagement
- Elvy Contractregistratie
- Elvy Documentarchivering
Meer informatie
Elvy Factuurverwerking is onbeperkt in het verwerken van facturen en administraties. Ga naar www.elvy.nl voor meer informatie over de volledige integratie en functionaliteiten op uw financieel pakket of ERP-systeem.
Documentenstroom van Autodoc
Autodoc grijpt in waar het gaat om inkomende of uitgaande documenten.
Vaak wordt een inkomend document of uitgaand document pas verwerkt na een aantal handmatige handelingen. Denk aan het scannen en opslaan van een getekende offerte die retour komt, of het printen van gevaren-labels bij het afdrukken van een pakbon, het handmatig toevoegen van handleidingen bij een orderbevestiging.
Door het gebruik van Autodoc blijven die handmatige handelingen achterwege of worden ze tot een minimum beperkt. Daarnaast wordt uw communicatie een stuk eenduidiger en makkelijker aan te sturen.
Een kleine greep uit de mogelijke oplossingen:
Documenten automatisch toevoegen aan printopdracht
Documenten automatisch toevoegen aan e-mailopdracht
Documenten scannen en verwerken met behulp van barcodes
Automatisch e-mailen van documenten
Automatisch printen van documenten
Automatisch splitsen van printopdrachten
Printen van labels
SMS messaging
Archiveren
Wat Chalant ICT nog meer voor u kan betekenen:
ICT Ondersteuning
Consultancy
Management
Beheer
Support
ERP Software & Ondersteuning
Sumatra
Elvy
AutoDoc
ICT Software
On-site support
Cloud support
Security
ICT Hardware
Levering &
installatie van
vele merken
Telefonie
Cloud
3 CX Voip
Telfort mobiel
T-mobile mobiel
Daarom kiest u voor Chalant ICT
Met de kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgedaan zijn wij u graag van dienst; of uw organisatie nu behoefte heeft aan advies omtrent knelpunten en assistentie bij het implementeren van de oplossing hiervoor of dat u (permanent of tijdelijk) het beheer van uw ICT systemen uit wilt besteden. Wij zijn er voor u en zorgen voor uw organisatie.