ICT Ondersteuning

Ervaring | Afspraak=Afspraak | Allround |  Standaardoplossingen én maatwerk op één adres

Met de kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgedaan zijn wij u graag van dienst; of uw organisatie nu behoefte heeft aan advies omtrent knelpunten en assistentie bij het implementeren van de oplossing hiervoor of dat u (permanent of tijdelijk) het beheer van uw ICT systemen uit wilt besteden. Wij zijn er voor U en zorgen voor uw organisatie.

Soms gaan we ook nog een stap verder en maken we tijdelijk of meer langdurig deel uit van het management van uw organisatie en vullen die plek in met een specifiek doel voor ogen en sturen daarin dan ook uw medewerkers aan.

Chalant ICT

Energieweg 16
2382 NJ Zoeterwoude

Helpdesk

Het werken met systemen en software kan vragen oproepen. Als de gebruikers vanwege problemen en vragen niet productief zijn, lopen uw bedrijfsprocessen vertraging op. Onze helpdesk neemt deze taak serieus en zorgt ervoor dat de mensen snel verder kunnen werken. De helpdesk wordt ingezet voor algemene hardware- en software vragen en vragen op het gebied van Exact Software.

Beheer

Beheer van ICT systemen & infrastructuren is een noodzakelijk “kwaad”. Ieder netwerk groot of klein moet regelmatig onderhouden, worden het gaat uiteindelijk over de continuïteit van uw bedrijfsprocessen en raken verstoringen door minimaal of achterstallig onderhoud uw resultaat! Systeembeheer leveren wij op afroep “U vraagt wij draaien” of op contractbasis (SLA) “uw vaste IT beheerder tegen een part-time tarief”

Management

Chalant-ICT levert flexibele IT-management diensten aan Midden- en Kleinbedrijf gebaseerd op hun ontwikkelde behoeften. Of u nu alleen iemand zoekt om van tijd tot tijd uw IT behoeften onder woorden te brengen in gesprekken met IT-leveranciers of een meer pro-actieve bemoeienis in uw groeiende behoeften. Wij helpen u de beste ROI op uw IT-investering te krijgen.

Consultancy

Geen organisatie is hetzelfde. De wijze van informatievoorziening om bedrijfsprocessen optimaal op elkaar af te stemmen is dan ook per bedrijf verschillend. Wanneer er binnen die informatievoorziening knelpunten ontstaan worden in de meeste gevallen geautomatiseerde hulpmiddelen ingezet.Van het succesvol inzetten van deze middelen is pas sprake wanneer een goede analyse van bedrijfsprocessen heeft plaatsgevonden en de noodzaak bepaald is. Op basis van deze analyse kan worden bepaald op welke wijze de hulpmiddelen moeten worden ingezet en welke organisatorische wijzigingen eventueel moeten worden doorgevoerd. De consultants van Chalant-ICT zijn in staat een gedegen analyse van uw bedrijfsprocessen uit te voeren, zodat een succesvol automatiseringsproject kan plaatsvinden.

Wat Chalant ICT nog meer voor u kan betekenen:

ICT Ondersteuning

Consultancy
Management
Beheer
Support

ERP Software & Ondersteuning

Sumatra
Elvy
AutoDoc

ICT Software

On-site support
Cloud support
Security

ICT Hardware

Levering &
installatie van
vele merken

Telefonie

Cloud
3 CX Voip
Telfort mobiel
T-mobile mobiel

Daarom kiest u voor Chalant ICT

Met de kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgedaan zijn wij u graag van dienst; of uw organisatie nu behoefte heeft aan advies omtrent knelpunten en assistentie bij het implementeren van de oplossing hiervoor of dat u (permanent of tijdelijk) het beheer van uw ICT systemen uit wilt besteden. Wij zijn er voor u en zorgen voor uw organisatie.